Forum Forum U┐ytkownikˇw i Mi│oÂnikˇw Samochodˇw BMW Strona G│ˇwna Forum U┐ytkownikˇw i Mi│oÂnikˇw Samochodˇw BMW
Forum U┐ytkownikˇw i Mi│oÂnikˇw Samochodˇw BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Siakus jest 33% bo mnie ostatnio przyjmował dr Heine, wiec

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum U┐ytkownikˇw i Mi│oÂnikˇw Samochodˇw BMW Strona G│ˇwna -> Ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:54, 10 Kwi 2014    Temat postu: Siakus jest 33% bo mnie ostatnio przyjmowa┼é dr Heine, wiec

jest jedna sluszna dieta P┼╗ + WR
[link widoczny dla zalogowanych]
to ju┼╝ w og├│le sobie nie wyobra┼╝am
[link widoczny dla zalogowanych]
i samo ┼Ťwi─Ötowanie ale za to sk┼éadam gor─ůce ┼╝yczenia Szcz─Ö┼Ťliwego Nowego Roku, wielu sukces├│w i pomy┼Ťlnej realizacji plan├│w Je┼Ťli chodzi o moje nowe blizny na miejscu dawnych to zdecydowanie wygl─ůdaj─ů coraz lepiej, chocia┼╝ kolor jeszcze nie taki jak powinien by─ç ale cierpliwie czekam, smaruj─Ö i masuj─Ö.
tylko wtedy to z nami na pewno kibel, to znaczy ┼╝e nam w og├│le nie wyjdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
jedyne co mnie ratuje, to przeogromna wola i ch─Ö─ç lepszego zycia, dobrego- nie umiem tego okre┼Ťli─ç...bo przecie┼╝ i zyciem mo┼╝na oddac Bogu szacunek,podzi─Ökowanie...to takie trudne.
[link widoczny dla zalogowanych]

DLA EWOKOL [link widoczny dla zalogowanych] robienie zeli jest banalnie proste dlatego tez takie popularne
Uciekam odpocz─ů─ç, bo dzi┼Ť od 6 na nogach. powodzenia Zapyta┼éam bardzo grzecznie personelu czy mo┼╝e jaki┼Ť parawanik by si─Ö znalaz┼é . Dzieki rodzicom bo oni lubia te klimaty. To nie przypadek, ze seksbiznes w Europie opanowaly gangi muzulmanskie. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego kosztowa┼é tylko 199z┼é... Ja jestem w Kanadzie od roku, nawet mi si─Ö tutaj podoba, mieszkam z ch┼éopakiem kanadyjczykiem tylko brakuje mi polskich znajomych, kole┼╝anek. Proponujemy rozwi─ůzanie dla tych rodzic├│w, kt├│rzy nie doczekali si─Ö miejsca w przedszkolu dla swoich pociech, nie sta─ç ich na pensj─Ö dla niani czy te┼╝ po prostu zale┼╝y im na tym, by zapewni─ç dziecku mo┼╝liwo┼Ť─ç aktywnego sp─Ödzania czasu a nie biernej opieki. chyba┼Ť oszala┼éa , ale z ciebie waratka , na g┼éowe upad┼éa┼Ť \ RESPECT DLA WAS (CO NIEKT├ôRYCH )!! krzyk! A p├│┼║niej na o┼étarzu taki ANIO┼ü msz─Ö odprawia. tylko wlasnie problem jest bo watpie czy on pojdzie do lekarza w tej sprawie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widziałam masę osłób które były operowane w państwowych szpitalach i to wiele lat temu,gdzie technika szycia była inna i mało co blizny maja widoczne a poza tym blizna to mi akurat zwisa i pwoiewa-nawet jakbtm ja miała mieć dookoła szyi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam mie─ç usuni─Öt─ů macic─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kto┼Ť zacz─ů┼é u┼╝ywa─ç Lid─Ö to postanowi┼é szuka─ç w necie informacji o niej .
[link widoczny dla zalogowanych]
a co to znaczy niewiele?
Serdecznie dzi─Ökuj─Ö za okazan─ů pomoc.
miłego dnia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
\Co do Kettler├│w z makro - to nie do ko┼äca s─ů sprz─Öty Kettlera, a dok┼éadniej jest to marketowa seria kettlera na rynki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo tam dobrzy chirurdzy. [link widoczny dla zalogowanych] Nawet nie jest to orginalne...
ja z kolei my┼Ťl─Ö ┼╝e str─ůczkowe jak najbardziej tak, w ko┼äcu chyba chodzi o o, ┼╝eby je┼Ť─ç wszystkie owoce i warzywa bo ka┼╝de z nich ma jakie┼Ť inne dobroczynne sk┼éadniki. Jak najbardziej zgadzam sie z dziewczynami ,zreszt─ů juz dawno to pisa┼éam.Personel nie ─ůz tak wspania┼éy jak by┼éo mo┼╝na oczekiwa─ç i tutaj, mm\amym [rzedstawione czysto biologicznie ow┼éosienie u kobiet: Mam nieciekawe rz─Ösy- takie ani to g─Öste, ani d┼éugie, czy b─Ödzie lepiej sprawdza─ç si─Ö tradycyjna szczoteczka, czy moge poeksperymentowa─ç z grzebykiem? ale to pierwszy miesiac i tak ma prawo przy mojej nadwadze byc. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do badan to w tej chwili nie potrafie Ci podac zrodel informacja byla w glownym wydaniu wiadomosci Tv i narobila calkiem sporo zamieszania.Przy okazji poszukam zrodel. Witam wszystkich przed i po.U mnie w┼éa┼Ťnie min─Ö┼éo 3 tyg po operacji.Usuni─Öt─ů mm ca┼é─ů tarczyc─Ö. Zachowuj─Ö diet─Ö, ale nie szczuplej─Ö. WLACZM ODKURZACZ PRZYKLADAM RURE DO UDA:d i ile mniej wi─Öcej p┼éacisz za obci─Öcie w tym salonie woman intulicja podpowiada ┼╝e wpakuje sie w k┼éopoty Byleby tylko nie polecie─ç zbyt du┼╝o na wadze, bo i tak jestem szczup┼éa....
oczywiscie interesuj─ů mnie Katowice !
zabierzcie ze sob─ů kilka torebek zwyklej herbaty - zwyklej!
chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ZIG TECH.

Wi─Öc to chyba jest odpowiedz na to dlaczego wypadam z tej ketozy, skoro mam dni ze wegli jem praktycznie zero.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy my┼Ťlicie ┼╝e w ten spos├│b szybciej osi─ůgn─Ö efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno odstawię pieczywo, biały ryż, cukry.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Spierd........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co za moralnosc! [link widoczny dla zalogowanych] IN THE CLOSET
Chodzi mi o podci─Öcie po zimie i wymodelowanie d┼éugich w┼éos├│w z grzywk─ů Naughty jak─ů ditetk─Ö stosowa┼éa┼Ť )) Podziel sie z nami to mo┼╝e i my zaczniemy sie tak wspaniale odchudza─ç Mo┼╝e to sietka kapu┼Ťciana Pozdrawiam :* ja mam obecnie pofarbowane w┼éoski na br─ůz..jestem z nich mega zadowolona!! D┼éu┼╝szy proces, ale przy cienkich w┼éosach mniej drastyczny. Lewatywe powinny tez robic osoby, ktore planuja glodowke - poniewaz resztki w jelitach moga siedziec tam kilka dni i fermentowac. [link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki ooooookkkkkk to nie to bo te dwie znam przecie┼╝ ale i tak dzi─Öki za pomoc, kurcze jestem z┼éy na siebie bo nagra┼éem kiedy┼Ť to i bym wgra┼é tylko na yt i bym pokaza┼é, takie w┼éa┼Ťnie jak niby hawajskie, ale nie jestem pewien Mam nadzieje, ┼╝e pod koniec kuracji osi─ůgne wage, kt├│r─ů pragne. Nie spodziewa┼éam si─Ö niczego z┼éego . a tu wystarczy.wpisac jala neti i.wszystko opisane jest. Nie s─ůdze. [link widoczny dla zalogowanych] jestem ciekawa efektu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mu nie wypominam, nie ukrywam, ┼╝e nie mam orgazmu, on to przecie┼╝ widzi, ale olewa to.
i z nim p├│jd─Ö do endo ustali─ç nowe dawki lek├│w.Nie ukrywam,┼╝e przed przyj─Öciem do szpitala troch─Ö si─Ö ba┼éam,ale bardziej ba┼éam si─Ö tego,co mo┼╝e wyklu─ç si─Ö, je┼Ťli nie usun─Ö tarczycy.Jeszcze dodam,┼╝e w ┼Ťrod─Ö przysz┼éa do mnie p.dr i powiedzia┼éa o wszystkich niebezpiecze┼ästwach - ju┼╝ mam ucieka─ç czy za chwil─Ö,zapyta┼éam))Ryzyko jest zawsze,tylko nie da─ç si─Ö zwariowa─ç!G┼éowa do g├│ry,olala,ja trzymam za Ciebie kciuki i pami─Ötaj :
[link widoczny dla zalogowanych]

-Anie Przybylska
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam.
to podobno faceci tyj─ů po ┼Ťlubie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U┼Ťmiechn─ů┼é si─Ö tylko i powiedzia┼é ┼╝e laser to tylko delikatna kosmetyka i znacz─ůcych zmian nie b─Ödzie wida─ç na starszych bliznach.
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby to byly katusze to wtedy bym marudzila [link widoczny dla zalogowanych] Zadania z kart to np.
Cz─Ö┼Ť─ç babek na sali te┼╝ nie chcia┼éo lek├│w na b├│l, a inne jednak bra┼éy, ale ┼╝adna z nas nie mia┼éa jakich┼Ť straszliwych cierpie┼ä. bardzo prosze o pomoc bo m─Öcz─Ö sie juz dobre 3 lata i czas skorzystac z pomocy specjalisty :/ czekam na maila Mi┼éy Panie, ca┼ékowicie si─Ö z Panem zgadzam!!!Pozdrawiam niby nie...ale jak nie dojdzie po 10 to ju┼╝ prblem ale jeszcze raz odradzam, a to 50 z┼é heheh smiech na sali nie badz g┼éupia i niezniszcz w┼éos├│w, znam przygode gdy zamiawia┼éy dziewczyny fryzjera z dobrego salonu za bardzo niska cene, a pozniej sie w lustrze nie poznawa┼éy i wstydzi┼éy sie chodzic na uczelnie! [link widoczny dla zalogowanych]
A kogo to interesuje? KARMELICKIEJ Zjad┼éam popcorn ale ma┼éy i wiecie waga bynajmniej nie skoczy┼éa do g├│ry PLZ!!!! Mog─Ö poleci─ç pani─ů Ma┼égosi─Ö. JESTEM 30-TKA , JEST MI Z TYM DOBRZE. jestem po 3tabletkach G.
Nauczysz sie w mig slownictwa potrzebnego do wykonywania Twojej pracy i bardzo prawdopodobne, ze zostaniesz w firmie na innych warunkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kosowie z Mysłowic Opola Czestochowa to słabe d**y - Słabi psychicznie Można sobie dać z nimi radę.
ja wlasnie nie bardzo chcialabym sie ograniczyc w jedzeniu bo mam bardzo maly biust i boje sie ze moze jeszcze zmalec,a wtedy bede juz zupelnie plaska.kurcze sama nie wiem.ale dzieki za odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
W Lorealu te┼╝ by┼éam, w Jastrz─Öbiu, Chcia┼éam jaki┼Ť kolor, co by mi rozja┼Ťni┼é troch─Ö w┼éosy.
Pozdro


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum U┐ytkownikˇw i Mi│oÂnikˇw Samochodˇw BMW Strona G│ˇwna -> Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin